ulle

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Ulrika - 18 november 2008 11:43

Barnen är bäst när dom sover, är det inte så vi brukar säga?

Jag tycker att den här bilden är så underbar!! Han sover så sött.

Jag glömde förresten att berätta att allas vår Werner Magnus Wernblom avslutade sin karriär igår med pompa och ståt.

Det var nog lite tanke bakom avskedet eftersom Werner var en av dom som var vår stöttepelare i AIK när vi gick upp i ES. Han blev hyllad av både Modo och Skellefteå klacken. Det kan man kalla känsla. Jag tror att känslorna svallade för honom när han stod där på plan och blev hyllad av alla!

Nu har han i alla fall lagt klubban på hyllan och han brukar hålla det han lovar. Det är en annan man som gjort mycket för SAIK nämligen Mikael Renberg som inte riktigt kan bestämma sig vad han vill. Ifjol la han av och nu har han tydligen bestämt sig för comeback. Men var??????

Ha det så bra alla! Kram Ulle

Av Ulrika - 18 november 2008 10:08

Sorry Modo men jag måste få jubla Aaaaaaiiiiiiikkkkk! vi fick äntligen utdelning för vårt bra spel, bann med 0-6 på bortaplan. Mathias Månsson var skadad så Jimmie Ericsson fick ta hans plats. Man mår säga men lite nytt blod i kedjorna gjorde susen. Brad Moran fick göra 2 mål, Anders den lilla vesslan Söderberg fick göra 2 mål, sen vår stabile powerplay spelare Kent McDonell fick göra 2 mål varav en var en straff. Vad ska man säga "Klockrent" jag blir glad i hela mitt hjärta.

Nu var det ju även så att vi hade styrelsemöte, som inte var klart när matchern började. Men Tord satt och tittade så vi hörde om det blev mål. Sista perioden hann vi se.

Styrelsemötet gick oxå jättebra! jag tyckte att vi redde ut många knutar och vi gick igenom vad som skulle tas upp på förbundsfullmäktige dit Duncan och Nisse åker till helgen. Då ska vi andra agera jultomte på skyltsöndag + att vi ska sälja lite korv och sånt som hör till julen.

Jag hann även med mitt favvoprogram CSI som var lite olyckligt den här gången för en av huvudrollsinnehavarna Warrick blev avrättad. Det var korruption i polisen så det var en av dom högsta inom ämbetet som sköt honom för att han skulle vara tyst, men det slutade bra ändå och rättvisan segrade och det är väl så man vill ha det i filmer.

Sen till det här med att sova, det gick inte! nu hade det hänt så mycket bra och annat under kvällen så jag kunde inte sluta tänka. Men till slut somnade jag i alla fall, men gissa vem som var klubbad i morse när väckaren ringde. Jo! Ulle B jag skulle iväg och hämta Kevin hos mormor sen åka till dagis och vara där kl.8.00 för jag skulle ha utvecklings samtal. Jag kan säga att vi var då inte där förrän tio över. Samtalet blev bra och vi konstaterade att Kevin är en öppen kille med mycket fantasi och är duktig på att leka med både killar och tjejer, det senare tror jag beror mycket på att han lekt med sin  kusin Isabell hela sin uppväxt tid.

Nu ska jag ta itu med mig själv och hundarna, fast egentligen vill jag gå och sova för jag är så himla trött. Ta mig i kragen bara! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards