ulle

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Ulrika - 10 november 2008 17:23

Jag undrar om alla valpar ur kullen Tessan-Lark har samma förmåga att ha tungan ute.

Jag har märkt att Snake har för det mesta tungan hängandes i ena mungipan, det ser lite kul ut för att han är fullt fokuserad och så hänger tungan ut som en liten slips på ena sidan.

Det är inte så att han är anfådd eller nåt sånt utan det är i normalfall om man säger så. Jag tror att Kittys valp är likadan. Jag undrar om det är fler?

Det är ju en rätt kul företeelse i sådana fall. Var kommer dom generna ifrån.

Flinandet vet jag kommer ifrån Tessan hon är så go, morsan. Kram Ulle

Av Ulrika - 10 november 2008 13:18

Vi har verkligen skitlite att göra på jobbet nu, det är ju mycket monerings arbeten och paketering. Det fattas vissa detaljer så att jobben går inte att slutföra förrän allting finns. Det blir lite väntan, det har jag mycket svårt för så jag har vikit alla kartonger som bara går att vika så nu är dom oxå slut. Får se vad det blir till att göra på Onsdag?.

När jag kom hem åt jag lunch sen gick jag ut med hundarna och jag avslutade promenaden med att ta in hundarna och klippte klor och skrapade tandsten, så nu är det gjort.

Ikväll är det dags igen AIK möter Linköping borta. Det känns inte så bra nu eftersom dom förlorade sista matchen inför uppehållet. Jag hoppas att dom tagit nya tag och är helpeppade nu, har tränat bort alla powerplay bekymmer sen vill jag oxå väldigt gärna att vi då åtminstone tar någon poäng borta. Om man tänker på dom sista borta matcherna så har AIK ju varit bra. Det är bara att hålla tummen och hoppas att alla nyblivna pappor o.s.v är pigga och alerta och har lite j...vlar anamma! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards