ulle

Alla inlägg den 11 november 2008

Av Ulrika - 11 november 2008 08:33

I morse när väckaren ringde så ville jag bara slå av den och sova vidare. Men man är ju vuxen nu, det ska ju skjutsas på dagis och sen är det inte så bra att vända på dygnet. Jag har haft himla svårt att somna på kvällarna nu p.g.a massa grubblerier.

När det blir så här surt och grått ute så tar energin slut + att det finns andra situationer som oxå tar musten ur en.

Hockey igår, Förlust 3-5 men Skellefteå AIK var det bättre laget framåt, bakåt var det lite si och så med. Vi hade inte något vidare försvar och Hadelöv var kanske lite trött av höst mörkret, vem vet! Vi hade världens chanser, det sköts i stolpar, axlar och skydd på den stackars målvakten i Linköping men han hade ju som sagt stolparna med sig, men en gång i slutet av matchen var han ute och seglade och då gav han pucken till vår lilla räser Antos som genast tog chansen och la in pucken i mål, men det räckte inte till seger ändå .

Det är ju skit att vi förlorar matchen när vi ändå var det bättre laget. Men dom gjorde ju mål på sina chanser, det gjorde inte vi. Bättre lycka nästa gång som blir mot Färjestad och våra gamla tränare. Jag hoppas att inte självförtroendet fick sig en knäck, för dom kan fixa det här. Får dom bara allt att stämma med anfall och försvar så.

Nu vill jag egentligen gå och lägga mig men jag tror att jag ska försöka ta mig i kragen och ta ut hundarna istället. Vi ses! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards