ulle

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Ulrika - 7 november 2008 12:07

Idag är en sån här dag som det ingenting speciellt händer. Jag har varit och jobbat, går fortfarande bra. Igår ringde jag försäkringskassan för man börjar ju undra när det står i tidningen om att massor med sjukskrivna kommer att bli utan pengar lagom till jul. Min sjukersättnings period går ut nu sista November och vad händer sen?. Dom sa att jag inte behövde oroa mig, men samtidigt hade dom inte skirivit ihop min ansökan och skickat vidare. Vad händer om jag får avslag? Ska jag då börja jobba heltid på studs eller blir jag halvtids pensionär. Jag tror att det inte ska vara några bekymmer med min ansökan om sjukersättning på heltid fram tills slutet av Mars, då får vi se vad som händer. Jag har ju som sagt varit sjukskriven sedan 8 år tillbaka så dokumentationen om mina skador tror jag att dom har koll på.

Idag är det en sån här grå dag, lite trist man blir inte direkt peppad av vädret. Men nu ska jag ta mina kära dogs med ut på promenad.

Jag har lite problem på Fredag kvällar för jag är en sån som gillar CSI som börjar klockan 20.00 och det gör även idol som är rätt så kul att se på. Men det är världsliga problem.

Om jag har lite tid över efter promenaden så ska jag ta och skriva brev till mitt fadderbarn Jalika som bor i Gambia, det är kul för jag har fått en relation med hennes familj fastän vi finns så långt ifrån varandra. Sista brevet jag fick ifrån dom så berättade dom att hela familjen såg fram emot mina brev och jag brukar skicka med lite foton så att dom får se hur vi har det i Sverige. Om jag blir rik nån gång så ska jag åka och hälsa på mitt fadderbarn, då ska hon få en stor och varm kram av mig. Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards