ulle

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Ulrika - 12 november 2008 14:03

Jag har jobbat, gått med hundar men inte hunnit vila. Ändå är det helt plötsligt dags att hämta Kevin. Var tog timmarna vägen?

Idag är en dag som bara är! ingenting speciellt händer. Vi håller på att fixa och trixa i Kevins rum så att han möjligen kan komma att sova där hela nätterna. För som det är nu så ligger han klistrad mot mig halva natten och det är inte alltid sömnen blir det bästa då.

Vi har hissat upp sängen så att det går ha koja under, Tord har fixat en sarg som ser ut som en racerbil. En del grejor har vi flyttat ut så att det inte ska vara så trångt där. På promenaden idag fick vi sällskap av min granne Gunnar med hans dvärg schnauser Sigge och det gick riktigt bra, det är kul när hundarna kan acceptera andra raser. Viper kunde det inte, men nu vet jag inte han kanske fungerar bättre i Rättvik. Ha det! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards