ulle

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Ulrika - 3 november 2008 11:40

Jag vet inte, men det har varit så mycket i helgen så jag har inte orkat med det jag brukar göra.

I morse höll jag inte på ta mig ur sängen för jag var så trött och det är inte likt mig, men jag har lite sömnbrist efter helgen. Det var så att vi hade middagsbesök på Lördag och då blir det ju lite mycket av det goda. Min mage protesterar om jag äter för mycket sött eller fett så jag har mått ganska pyton efter Lördagen därav är jag ganska knäckt.

Jag har jobbat idag och det har gått bra, jag kan säga att jag är en jäkel på att vika kartonger vilket jag gör nu för tiden, för även samhall har lite jobb.

Jag har tänkt att gå ut med hundarna i solen nu och sen blir det nog kloklippning etc.

Ikväll är det dags igen AIK möter Frölunda och jag hoppas att domaren har mer pondus idag så att inte matchen barkar ur igen. Jag tror på seger, för aik såg starka ut senast och AIK är ett bra hemmalag.

Ialla fall har jag haft tid att kolla mailen i helgen och det har kommit en hel del kul grejor, så jag tackar för när man känner sig nere så behöver man lite pepp för att komma igång igen. Ha det bra alla! Kram Ulle

ps: Kul att det gick bra med köttet!!!ds:

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards