ulle

Alla inlägg den 13 november 2008

Av Ulrika - 13 november 2008 09:00

Aik möter sina gamla tränare Perra och Tommy och nu är det på deras hemmaplan. Den här matchen finns även han som borde varit kvar i AIK den ende som Kevin kunde namnet på förra säsongen nämligen LEE GOREN hur kunde han lämna oss. Det var ju så att han har en riktig vinnarskalle och sa att han ville spela med ett lag som satsar och vill vinna. Då flyttade han till Färjestad istället och följde med Perra. Men se! vilket lag ligger högre i tabellen? Han borde kanske valt AIK istället,  nu har vi ju många andra bra spelare som sticker ut, men jag saknar Gorens arbete vid sargerna. Nu är det så att fastän dom har hemmaplan och Lee Goren så ska vi vinna och ta 3 poäng har jag tänkt. För nu är det så att AIK kan inte vara så dumma att dom lämnar lika öppet bakåt som sist och dom får gärna pressa på lika mycket framåt, men glöm inte förvaret!

Nu ska jag ut med hundarna! Det har förresten kommit lite snö inatt.

Inte tillräckligt för att det ska vara ett greyhoundföre men dock lite snö!

Vid kl.11.00 ska jag hämta min mor som ska hälsa på en stund, Pärlan ska få följa så får hon vara på landet och lubba runt lite. Hon kan ju inte vara så dum att hon går in i hundgården igen. Ha det så bra alla! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards