ulle

Alla inlägg den 21 november 2008

Av Ulrika - 21 november 2008 17:26

Det hade inte AIK heller efter 7minuter av första perioden. Det känns som att aik tyckte själva att Linköping var det bättre laget, Hur bra går det då? Matchen slutade inte så bra för oss eftersom vi förlorade. Nya tag nästa gång, för det är inte många poäng mellan strecket och toppen. Så vips kan man vara där nere. Jag tyckte att AIK hade sett så bra ut de två matcherna före denna så jag hade hopp, men icke sa nicke.

Det blev lite storebror - lillebror.

I dag har varit en sån här dag som är fullt upp hela dagen. Jag har inte ens hunnit gå ut med hundarna, dom klarar sig nog i hundgården ändå!

I morgon börjar dagen med Isabells dansuppvisning vid 10.00 det blir trevligt att se på. Vid lunchtid åker vi till Umeå för att fira en 80 åring, allas vår egen "lillmostra". Om man träffar henne kan man inte tycka att hon är speciellt gammal, en riktig spruttgumma.

Ha det så bra i helgen alla för det har jag tänkt! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards