ulle

Alla inlägg under juni 2012

Av Ulrika - 29 juni 2012 14:18

Det har hunnit vara skolavslutning, vilken var mycket efterlängtad!

   

Kevin ville inte vara med på skolavslutningen så i protest så ville ha inte vara med på nån bild heller.

Midsommarafton var underbar.........

Härligt väder och mycket trevligt sällskap. Som tradition så åker vi till Tuvan och är med på lite midsommarstång med dans, sen åkte vi hem och fick storfrämmen av Camilla från pite med sina hundar Olle och Triss.

 

Syrran med familj kom också till oss och njöt av dagen.

   

Badet var obligatoriskt....

 

Vi fick en bild på mig och Camilla med våra ädla springare av varierad ålder.

 

Syrran har ju en tik Clair som är 11 år och den här gången var hon inte äldst för Triss är snart 13år.

      Gamlingarna fick springa runt på gården en stund, Clair tyckte Triss var lite väl närgången utemellan.

Efter vi ätit en mycket god middag så bastade grabbarna och vi tjejer avnjöt dagens sista sol på altanen utanför.

T.o.m jag fastnade på ett kort.

     

Jag hade lånat bort Tussan till min mamma,för jag tycker att hon ska slippa jagas av greyhounds!

     

Kevin och Triss kom bra överens, Olle tog det mest lugnt! Han är ju den som är på topp nu och vet när man behöver anstänga sig.

   

Idag har vi varit på festivalen, Kevin måste ju få ha lite kul om än han har lite bräckliga föräldrar just nu.

Han åkte radiobil, virvelvind och berg o dal bana ,vi åt lite mat och shoppade lite ballonger och annat sånt som man brukar handla.

Tord var förbi sin sjukgymnast och hade förmånen att träffa på två aikare M Lundberg och Bellmare som han tog ett snack med,så nu vet vi allt!!!  

Ha en underbar sommar alla! Vi hörs! Kram Ulle

 





Av Ulrika - 12 juni 2012 12:18

Det har varit så mycket jobbiga grejor under våren så jag har int haft idsn att skriva något inlägg.

Jag har fått besked från smärtkliniken att smärtrehab inte kommer att vidare remittera mig för vidare behandling, utan jag ska till NUS på multimodal rehabilitering där jag lär mig leva med smärtan.....

VARFÖR LEVA MED SMÄRTA NÄR DEN GÅR ATT TA BORT????????

Jag ger mig inte i första taget, skrev till patientnämden, som många andra i samma situation har gjort. Hoppas därför att det man säger ska få mer verkan.

Jag lever min första säsong på länge som icke aktiv hundkappare, det känns lite jobbigt och lite bra!

Jag kan ju heja påmina kära vänners hundar istället!

Jag har fotat lite under våren, men tänkte att jag skulle lägga upp lite foton.

Vi börjar med när Kevin cyklade på skaren.

 

Sen ner i djupsnön!

   

Sen lite vår bilder runt tomten..

   

Tussan hittar nåt konstigt ställe att ligga på... 


     

Slutligen vackraste Natalie som tagit studenten, tänk va fort barnen blir stora och vi vuxna stannar kvar i samma ålder.

Solen lyser idag och jag är jätteförkyld eller så är det en släng av allergi!

Ha det! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards