ulle

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Ulrika - 20 november 2008 13:39

Idag har jag haft möten och träffar av olika slag hela dagen, så det har inte funnits nån tid till datorn.

Alla vet ju numera att jag börjat arbets träna, men jag har oxå insett att det är ju jag som får betala för att jobba.

Man får ju nämligen ingen ersättning mer än sjukersättningen för att jag jobbar. Jag får köra ca. 4 mil mer än jag brukar så det går mer bensin.

Jag tycker att försäkringskassan kan stå för rese ersättning under tiden man arbets prövar! Nu är det 3 dagar per vecka som ska utökas till 5 dagar till i slutet på Mars. Då blir det 4 mil 5 dagar i veckan jag kör mer än jag brukar. Vad tycker ni???

Nu till hockeyn i kväll smäller det dom 2 lagen i topp ska mötas och vem går segrande ur striden? Skellefteå AIK eller Linköping inte för att jag är partisk men jag hoppas på storslam av AIK. Jag undrar om dom sätter in Jimmie Ericsson istället för Mathias Månsson med Moran och Dimitrakos, vi får se!

Vi har ju fortfarande Fredrik Lindgren på skadelistan, sen är det väl lite frågetecken på Krekula och Månsson. Dom kommer med full trupp så vitt jag vet. Jag ska då i alla fall sitta bänkad framför Tv:n bara jag får Kevin att somna först. Håll tummarna allihopa på att AIK vinner för då närmar vi oss toppen igen. Kul va! Ha det så bra alla! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards