ulle

Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Är han inte underbar så säg!

Av Ulrika - 18 november 2008 11:43

Barnen är bäst när dom sover, är det inte så vi brukar säga?

Jag tycker att den här bilden är så underbar!! Han sover så sött.

Jag glömde förresten att berätta att allas vår Werner Magnus Wernblom avslutade sin karriär igår med pompa och ståt.

Det var nog lite tanke bakom avskedet eftersom Werner var en av dom som var vår stöttepelare i AIK när vi gick upp i ES. Han blev hyllad av både Modo och Skellefteå klacken. Det kan man kalla känsla. Jag tror att känslorna svallade för honom när han stod där på plan och blev hyllad av alla!

Nu har han i alla fall lagt klubban på hyllan och han brukar hålla det han lovar. Det är en annan man som gjort mycket för SAIK nämligen Mikael Renberg som inte riktigt kan bestämma sig vad han vill. Ifjol la han av och nu har han tydligen bestämt sig för comeback. Men var??????

Ha det så bra alla! Kram Ulle

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 14 oktober 2015 12:38

Goddagens!  Det har hänt jättemycket sen sist, jag har varit utan hund i nästan 2 år, men i mars i år skaffade jag en omplaceringshund. Nämligen Eros en praszky krysarik som fyller 6 år på Söndag. En otroligt sympatisk hund som är med på det mesta....

Av Ulrika - 19 januari 2014 11:30

Det här året har varit riktigt jobbigt! Min kropp vill inte riktigt vara med och behandlingarna har inte riktigt svarat som dom ska. Jag får nog helt enkelt leva med mina smärtor. Ett väldigt jobbigt konstaterande var att jag inte längre klarad...

Av Ulrika - 20 april 2013 10:45

Väntan har varit lång, närmare 35år. Nu gjorde dom det, först vann dom serien på ett övertygande sätt, sen slog Bud rekord+ mycket annat som dom var bäst på. Det var som upplagt för ett guld. Ikvarten mötte dom Brynäs i all sin glans, men dom h...

Av Ulrika - 6 januari 2013 12:16


Jag har haft ett underbart jul och nyår, trevligt sällskap och mycket vila och återhämtning.Det jag inte är speciellt nöjd med är när jag var ute och sparkade med hundarna och en hund i flexikoppel som inte gillar mina hundar lyckades flyga på mig oc...

Av Ulrika - 29 december 2012 18:18

Nu är han äntligen ikapp mig i ålder, Tord har blivit 40 år. Tord hade gjort en fantastiskt vacker tårta.   Det ska ju tydligen jäklas med 40 åringar! Anette, Emma och Duncan tog chansen.   Tyvärr så fickjag slut batteri i kameran så det ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards