ulle

Alla inlägg den 8 november 2008

Av Ulrika - 8 november 2008 16:30

Jag fick Janssons frestelse, det är en favoriträtt som jag bara brukar äta till jul men när det bjuds så! Mätt och belåten efter en trevlig stund i Innervik åkte vi hem igen där jag direkt svidade om och tog ut hundarna, jag gillar inte att vara ute när det blivit svart.

Efter promenaden och lös springningen så fick hundarna komma in och vara inne till middagen. Sen får dom gå ut igen så kan man bara slappa och ta det lungt resten av kvällen.  Ha en bra kväll! / Ulle

Av Ulrika - 8 november 2008 11:23

När jag vaknade i morse så var det bara grått ute, trist!. Jag gick ut och gav hundarna morgonmaten sen gick jag in för att äta frukost själv.

Myste och åt te och limpmackor med ost på, gott!. När morgongörorna var klara tänkte jag gå ut på promenad med the dogs, ,em då regnade det helt plötsligt ute, iskallt med många droppar så då spolade jag upp ett bad som jag la mig i och bara njöt. Jag får helt enkelt ta hundarna senare idag.

Nu är vi ialla fall på väg till svärfar som vi firar på farsdag en dag i förväg, det blir så många farsor i morrn annars.

I morgon har vi oxå medlems möte i Innervik, det blir intressant att se hur det utvecklar sig, vi är inte alltid helt överens om saker och ting, ,em det ska nog reda ut sig på något sätt. Med gemensamma krafter så!

Nu ska vi åka så vi syns senare! Kram Ulle

ps: Imorgon är det Tord som firas!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards