ulle

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Ulrika - 16 november 2008 16:03

Jag har lite dåligt med krut i kroppen! därför har det inte kommit så mycket från mitt håll nu.

Jag kan ju börja med lite hockey, AIK har nu förlorat 3 matcher på rad och vad händer sen. Matchen mot Djurgården borde ha slutat med ca 7-2 till oss

aik dominerade matchen och höll till på deras planhalva hela första och nästan hela andra, puckarna ven runt Riddervall men han släppte bara in 1 mål. Så man kan säga att Pumba då blev lite för kall i kroppen han fick ju inte så mycket jobb. Det resulterade i att i tredje perioden så fick dom friläge och gjorde mål sen lyckades dom göra ett mål till fastän vi var det bättre laget. HELT PLÖTSLIGT SÅ LIGGER VI UNDER! hur är det möjligt om man kollar på skott statistiken så tror jag matchen slutade på 56-21 i skott på mål. Vi lyckades ju med ett oavgjort resultat, men det känns inte rättvist.

Koskenkorva hade ett friläge med öppet mål och nog lyckades målisen få dit klubban och rädda ändå. Vi har verkligen inte flytet med oss.

Nästa match är ju i morgon och då möter vi Modo borta, dom ska ju oxå vara i en downperiod nu. Men AIK är så himla bra låt dom vinna matchen så överlägsna dom kan vara ibland. Jag kommer att sitta framför TV:n och vråla. Det är bara synd att dom inte kan höra oss alla som inte finns på plats. Jag hoppas att dom känner vårt stöd i alla fall.

Det är skitföre ute så hundarna får bara promenera nu så dom får något med överskotts energi. Det ser jag bl.a på plymåerna som ska ligga i hundhuset och är ALLTID utanför nu för tiden.

Jag såg förresten att Midlanda klubben hade ny hemsida. Jag gillar när det finns människor i klubben som vill förnya och hålla oss besökare intresserade. Bra jobbat! Hoppas att vår klubb kan få lite pepp av att det händer något i andra klubbar. I morgon har vi styrelsemöte hemma hos mig kl.18.30 mötet får gå fort så att jag kan se matchen sen. För som sagt är jag både hundkappare och AIK Fan så jag vill hemskt gärna se matchen.

Kevin ska sova hos mormor igen, annars skulle det nog inte gå att ha möte hos oss och tro att man skulle få vara ifred.

JAG VILL HA ENERGI!!!! Ha det bra alla! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards