ulle

Alla inlägg den 22 november 2008

Av Ulrika - 22 november 2008 19:44

Aik vände från ett underläge 3-1 till hemmalaget HV71 in i sista perioden till oavgjort när slut signalen tjöt. I sudden death så var det Aik som fick revanch och vann matchen med 3-4. Jimmie Ericsson gjorde 2 av målen och avgjorde gjorde Antos kringelikrokar till målpass. Grattis AIK!

Det var nog inte magsjuka utan det var nog nåt Kevin åt igår som ville ut i natt, så vi åkte till Umeå på kalas i alla fall. Det var jätte trevligt. Helt plötsligt så insåg jag nåt jag inte tänkt på. Det blir fort mörkt nu för tiden, och jag avskyr att köra bil när det är svart ute, jag och Kevin åkte ensamma i vår Pegga så ingen annan kunde köra hem. Det var bara att bita i det sura äpplet och köra själv. Det gick bra för jag tog det rätt så lugnt. Jag hade ju underhållning i form av AIK matchen på radio. Jag hann hem till förlängningen så jag hann se Anders Söderbergs trollkonster, Kul! men nu är jag jätte trött för det var en koncentrations ansträngning körningen hem. Jag gör inte gärna om det! Go Kväll och God natt! Vi hörs och syns. / Ulle

Av Ulrika - 22 november 2008 10:56

Min bil gick igenom besiktningen igår. Yippie! Det är ju en relativt ny bil men på kort tid har jag bytt avgassystem, framruta och nästan varenda lampa i bilen. Brinntiden på alla lampor kanske tar slut samtidigt.

Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med servicen, pengarna finns inte, det är jul snart. Jag kan ju alltid fråga bilföretaget om dom kan ge mig servicen i 40års prestent, man kan ju hoppas men, buissnies is buissnies!

Tidningen idag tar upp Aik:s problem med powerplay! Det skulle sitta bra med en Åkerman på backplats, men tyvärr har han nu börjat producera i Ryska ligan så han kommer nog inte hem ännu.

Kevin fick problem med magen i natt så det blir nog inte någon Umeå resa.

Trist! men man vill ju inte smitta alla på kalaset med magsjuka.

Trevlig helg! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards