ulle

Alla inlägg under april 2013

Av Ulrika - 20 april 2013 10:45

Väntan har varit lång, närmare 35år. Nu gjorde dom det, först vann dom serien på ett övertygande sätt, sen slog Bud rekord+ mycket annat som dom var bäst på. Det var som upplagt för ett guld. Ikvarten mötte dom Brynäs i all sin glans, men dom hade inte mycket att sätta emot ett virvlande Skellefteå AIK. Sen kom det jag personligen tycker var det hårdaste motståndet Linköping, då förlorade vi till och med en match. Skellefteå var helt enkelt ett nummer för stort för dom andra lagen. Luleå blev en munsbit för ett framstormande Skellefteå AIK. Sen slutade allt med fyra raka segrar i finalen och guldet var vårt. Hela Skellefteå gick man ur huse och firade våra guldpojkar. Festen började direkt efter matchen och håller säkert på än.Hockeyn är det som hållit mig uppe i vinter och jag är super lycklig över att det slutade som det gjorde. Det känns som allt är på väg åt rätt håll, så jag ser ljuset i tunneln så att säga. Ha det så bra alla kära vänner! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards