ulle

Alla inlägg under september 2012

Av Ulrika - 30 september 2012 11:46

Det har varit lite jobbigt med både det ena och det andra!

Men nu känns det som om det är på väg åt rätt håll. Jag har insett att jag kan inte ordna allt åt alla.

Jag tyckte att jag börjat bry mig mer om mig själv, men nånstans ramlade jag tillbaka i gamla hjulspår.

Jag har en förmåga att ha lust att äta när jag inte mår riktigt ok, men jag har inte gått upp i alla fall.

Nu ska jag sätta ner foten och ta hand om mig igen!

Här är i några foton på mig med och utan 10 kilo.

 

Snygga sockar va!

Jag kan säga att det är ingen lätt match att köpa kläder åt Kevin nu för tiden. Han brukar få följa med så att det blir rätt,men den här gången hade han annat för sig så vi fick order om att köpa nåt snyggt så skulle det bli godkänt!

Nåt snyggt! Jeansen som ska dras ner över halva baken blev godkända, t-shirten likaså men koftan skulle han inte ha.  Fast när han provade kläderna så tror jag att han var ganska nöjd med alltihop!

Det gäller att se allvarlig ut..

 

Men eftersomjag vet hur Kevin egentligen är så sätter jag in två foton till.

   


Nu till lite hockey.....

Första matchen för Skellefteå AIK var bra sen kom några katastrof matcher, men nu verkar laget vara inne på rätt spår när dom nu vunnit 3 raka matcher. 

När alla spelare är tillbaka från skador då blir vi livsfarliga!!!

Heja Skellefte!!!!

Ha det så bra alla! Kram Ulle    

Av Ulrika - 11 september 2012 09:40

Det blev hockeytema på firrarna!

Först har vi då Jimmie som får stå för dom svart/gula färgerna, man kan oxå se att det drar mot GULD!!!

 

Och eftersom han är lagkapten som kom det sig naturligt att nästa fick heta.....

Bellemare!

 

Vi hoppas på att en till spelare verkligen ska visa vad han går för nu när säsongen ska sätta igång.....

Bud!

 

Han var lite för fartig liksom Bellmare så att dom inte riktigt fastnade på bild!

Här har dom ett allvarligt samtal hur dom ska lägga upp säsongen!

 

Jimmie och Bellmare håller låda och Bud lyssnar!

Nu har dom bestämt sig och Bud tar rygg på Jimmie till att börja med!

 

Nu ska jag bara försöka få dom här att överleva vintersäsongen!

Heja Skellefteå AIK!!!!!

Ha en bra dag alla! Kram Ulle  

Av Ulrika - 9 september 2012 15:06

Dammen utvecklas allt eftersom, vi hittar alltid nya ställen att stoppa nån sten eller växt.

Så här ser det då ut nu....

         

Jag försökte mig på en mörkerbild, men det är inte alltid så lätt att vara stadig på handen!

 

Jag har även köpt in 3 Koi/Karp som ska flytta ut i dammen till våren Ozzy, Dio och Bud vi får se om det blir dom slutgiltiga namnen!


Jag rensade ur en garderob igåroch hittade två kuddar som jag tänkte att hundarna kunde få mysa med.

Jag hade tydligen förträngt hur det brukar sluta nämligen så här......

   

Lika nöjd var Higgins för det!

Ha en bra dag allihopa, här börjar det vara höst nu. Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards