ulle

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Ulrika - 6 november 2008 11:43

att jobba i motvind. Energin tycks ta slut i kroppen, hur länge ska man orka att kämpa i motvind? Det verkar som att vissa vill att man bara ska ge upp. Men ett tag till orkar jag nog, jag är ju inte helt ensam om mina åsikter.

Igår gjorde jag nåt jag inte gjort på länge nämligen färgade håret, Oh shit så rött det blev! Nu hade jag ju nån slags halv solblekt råttfärg på håret och vips så var det knall orangerött, men det kan ju vara lite kul oxå.

Jag har fixat ryggen på morgonen och den känns riktigt bra nu, peppar peppar!.

Var nyss ute och gick med hundarna i solen, det var skönt. Nu vill jag ha lite snö så hundarna kan få race:a runt utan att skada sig på den skarpa marken.

Stackars dom som bor där det aldrig blir snö utan bara is och skare.

Jag hoppas att vi kan få ordenligt med snö den här vintern, för förra vintern var det lite dåligt med det.

Jag har ju blivit lite försiktig med åren, jag vågar nästan aldrig ha hundarna lösa p.g.a skade risken. Jag har ju haft en hund som bröt både nacke och rygg och samma hund grenslade garage hörnet i full fart, och det måste oxå ha gjort ont. Jag kan berätta att hunden lever och mår bra idag men han kunde aldrig bli en tävlings hund så han är bara sällskap nu och ett bra sådant, sen fick han ju oxå sällskap av vår andra pensionär Viper.

Får se vad som händer resten av denna dag, jag hoppas att den blir bra.

Sköt om er allihopa och ha en bra dag! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards