ulle

Alla inlägg den 23 november 2008

Av Ulrika - 23 november 2008 18:55

Nu är det så att varje år har hundkappen en liten kur där vi säljer korv och glögg + att vi har ett antal tomtar som säljer julklappar.

I år var jag en av tomtarna som skulle stå en stund(2tim) på eftermiddagen.

Det känns lite dumt att stå och tjoa God jul! den 24 November det är en hel månad kvar till julafton.

Sen är det ju även så att alla handlare har ju kommit på att det är smart att ha öppet på just Skylt Söndag. Det är ju lite tråkigt för föreningar och skolklasser som försöker få in lite pengar.

När jag gick där och bar en hög med julklappar så vem möter jag jo!

Anders Söderberg med familj, jag var bara tvungen att säga Hej! Sen sa jag oxå att jag tycker att han är så himla bra. Det finns inte många som hänger på honom när han börjar snurra upp spelet. Jag har faktiskt pratat med honom tidigare oxå, våra barn har lekt tillsammans inne på Jysk en gång så jag är inte riktigt tokig. Jag skymtade även Fredrik Lindgren, och jag tjoade på Andreas Hadelöv med familj. På slutet av passet började det blåsa ishavs vindar, så när jag åkte hem kände jag att jag förfrusit både kinder och nästipp. Men det blir nog bra det oxå. Ha de bra! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards