ulle

Alla inlägg den 28 december 2008

Av Ulrika - 28 december 2008 18:43

Saik förlorade, vi krigade på som bara tusan men som vanligt gick inte pucken in. Kosken styrde in pucken i mål med skridskon och givetvis blev det inte mål. Det kom visade sig  lite senare på kvällen att det var en av deras spelare som styrt in pucken i mål men målet blev ju bortdömt, shit oxå för annars hade det ju blivit en annan matchbild och AIK kanske hade vunnit. Han fick dock revanch genom att göra det enda målet för oss. Nu känns det inte kul för vi trillade ner till en 6:e plats och då känns det långt upp igen och det är väldigt nära neråt oxå. Bättre lycka nästa gång brukar man säga men då möter vi Linköpig och det känns inte så positivt. Jag hoppas att grabbarna inte känner som jag utan att det är bara en match i raden. Go on AIK!

Jag hejsar alltid på er! Kram Ulle

Av Ulrika - 28 december 2008 11:48

Jag vilade igår förutom att jag dammsugade upp massa barr för vi kastade ut granen, vår gran ville aldrig börja dricka ordentligt därav blev det mycket barr och igår vart jag less.

Nu på morgonen har jag och Kevin bakat pepparkakor,Igen!!! så till min födelsedag bjuder vi på pepparkakor och lite annat. Grabbarna ska ut och köra skoter så jag ska ta det lungt och bara softa.

Ikväll blir det massa hockey igen men den här gången ska SAIK vinna har jag tänkt, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag håller i alla fall tummen och hejar allt jag kan. JVM fortsätter och matchen är i natt så vi får se om jag är vaken. AIK matchen har jag då tänkt att se.

Ha en god fortsättning!  Kram Ulle

Ps: Jag har en plan på nyårs, dom som ska komma och fika får komma efter lunch ca. 12.30-13.00 då får dom göra som dom vill.Ds

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards