ulle

Alla inlägg den 10 december 2008

Av Ulrika - 10 december 2008 16:31

Jag har åkt på en dunder förkyldning, det var inte vad jag ville nu när julen närmar sig. Kevin ska ha lucia uppvisning på Fredag och vill ni veta vad han vill vara, Jo en säl. Jag försöker förklara att man brukar vara lucia, Tärna, Stjärngosse. Tomte eller pepparkaksgubbe men han vill vara säl. Vad gör man då? jag har sagt att vi inte har någon säldräkt men han tycker det kan vara enkelt att bara köpa en. Vad ska man säga? Jag tycker att det är ganska gulligt att han vill vara säl men förknippar man julen med sälar?

Vi får se hur det utvecklar sig men jag verkar i alla fall inte gå åt det bättre hållet. Det känns som jag har öronproppar och att jag har en svamp instoppad innanför pannbenet, nyser hela tiden, snoret rinner och snart kommer väl hosta och feber oxå. Hundarna har fått vara i hundgården hela dagen. Det går nog det oxå, jag har inte någon vidare ork att gå  någon promenad.

Hoppas alla ni håller er friska! Kram Ulle

Av Ulrika - 10 december 2008 06:45

Jag fick ju se matchen igår och den blev som jag trodde väldigt jämn.

Den slutade 2-1 så Luleå vann denna gång, personligen så tyckte jag att AIK hade det bästa spelet, men som vanligt har vi måltorka. Det var bara Saik:s lille riddare som fick göra mål, Anders "Antos" Söderberg.

Nu börjar det kännas långt uppåt i tabellen, please låt det lossna snart så vi gör mera mål och vinner matcher.

Nu ska jag väcka Kevin och åka iväg på dagis och sen till jobbet.

Jag har börjat att få jätteont i ryggen kvällstid, jag vet inte riktigt varför. Kan det vara kylan månne? Hoppas att det inte är jobbet.

Ha en bra dag! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards