ulle

Alla inlägg den 9 december 2008

Av Ulrika - 9 december 2008 12:36

Idag har jag faktiskt namnsdag, det är inte så viktigt men jag tänkte berätta det. Jag har jobbat idag för att vi hade arbetsplats träff och fick smörgåstårta för att vi är så medgörliga under omflyttningen som pågår. Det var oxå en som fyllt 50 år + en som går i pension som avtackades.

Nu har förkyldningen tagit ett grepp om mig jag vaknade men en klump i halsen och antingen beror det på katten som smugit sig in under natten eller en rejäl förkylning. I kväll är det derby, Luleå- Skellefteå och som det känns i magen så kommer Luleå att vinna, jag hoppas att jag  har fel.

Igår sa Tord att han kunde lägga Kevin ikväll så att jag kan få se matchen, Jippikayey! Jag kommer inte ihåg sist han var så omtänksam. Men det är bra någon rättvisa ska det vara. Så jag kommer att se från början till slut!.

Som jag berättade så går det inte att fixa tangentbordet, men Tord fyller år på Söndag så det kanske fixar sig då, om jag säger så.

På återseende och ha det så bra! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards