ulle

Alla inlägg den 22 december 2008

Av Ulrika - 22 december 2008 12:53

Det är lite speciellt i vår familj för vi firar jul i dagarna 3 vi börjar den 23 hos min pappa där vi har en liten julafton sen har vi så att varannan jul är vi med min släkt och annars är vi med Tords släkt. Den 25 varje jul så firar vi Engelsk jul hos Duncan och Anette då vi äter kalkon och sånt dom har på det engelska julbordet. Jag måste säga att jag tycker bättre om det engelska julbordet för maten känns inte lika mastig som vår julmat. Man hamnar ju ofta i nån slags paltkoma efter man ätit julbord. Men nog är det härligt med jul för man får träffa släkt och vänner för att bara umgås. Apropå det här med julklappar så tycker jag inte att det är så viktigt längre bara åt barnen. Jag tycker att det är nog trevligt att bara få träffa alla.

Om cirka 1 vecka så blir jag 40år och jag kan inte riktigt fatta hur fort tiden går, jag var ju nyss 20år och nu blir jag det dubbla. Men man blir inte äldre än vad man gör sig. 40 är ju bara en siffra. När man var yngre så tänkte man att när man är 30år då vet man vad man ska jobba med och har familj och

(är gift). Jag vet fortfarande inte vad jag ska bli när jag blir stor och jag vet inte om jag har lust att gifta mig heller. Är jag redan stor? Jag vet inte!

Ha det så bra alla! Ha en god jul och ett gott nytt år! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards