ulle

Alla inlägg den 5 december 2008

Av Ulrika - 5 december 2008 12:23

Det känns lite bättre nu! Vi var ju som sagt i Umeå igår och jag fiock tillbaka min halsduk jag glömde sist vi var där.

Det var riktigt skönt att bara vara sällskap och inte "måsta" göra nåt speciellt. När vi kom hem igen så orkade jag till och med åka och bada med Kevin, jag hoppades att han skulle bli trött på kvällen och somna tidigt så jag skulle få se på hockeyn. Men tji fick jag! han somnade vi 22.00 och då var matchen över. Jag såg en stund i början på matchen och tyckte då att AIK såg mycket starka ut, men målen uteblev. Sen skulle jag gå och lägga Kevin men lämnade dörren öppen så jag i alla fall skulle höra nåt.

Jag hörde att Tord flera gånger sa Neeeej! för alla stolpträffar. Men saik lyckades med det dom inte gjort på ett tag VINNA på bortaplan mot Djurgården. Vi gjorde 2 mål och dom inget! Jippii!. Hadelöv var tydligen kunglig i mål. Det är skönt att vi har två stabila målvakter och att dom konkurrerar med varann, då blir dom ju bara bättre. Heja AIK!

Idag har jag jobbat, från och med Måndag kommer jag att utöka min arb.tid till 3 tim/Månd, Onsd, Fredag blir det bara 2 tim. Jag försöker undvika att behöva köra fler gånger till jobbet, Jag ökar tiden jag är där istället.

Vet ni vad? Det finns en massagestol på jobbet, det är bara att boka in sig på en tid och sätta sig där en halvtimma. Jag gjorde det idag och kommer att göra det igen. Härligt! Ha det så bra! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards