ulle

Alla inlägg den 25 december 2008

Av Ulrika - 25 december 2008 20:10

Anders Söderberg fick en dotter natten mot julaftonen och Brad Moran fick barn natten mot juldagen. Grattis till dom båda! Brad fick ju sitt första barn medan Antos börjar vara rutinerad för han har ju en tjej sen förr. Kevin har förresten lekt med henne en gång inne på jysk bäddlager för länge sen då var dom mycket mindre än nu. Jag tror att Antos dotter är ett år yngre än Kevin. Har nu haft vår engelska jul och det blev mycket fotbolls snack. Både jag och Anette hade ont så vi var inte mycket till sällskap. Det blir ju så när man har ont, man vill helst bara vara för sig själv. Imorrn är det hockey för hela slanten både AIK och Jvm får de om jag orkar vara uppe och se junior matchen men det skulle vara kul. God kväll! Kram Ulle

Av Ulrika - 25 december 2008 07:01

Vi har haft riktigt trevlig och gemytlig jul utan stress.......

Den 23 var vi hos min pappa och firade jul, Kevin fick sin hund och han blev jätteglad men den som nog blev gladast för sin julklapp var nog jag som fick en systemkamera av min kära sambo. Kan ni fatta vilka bilder det går att ta med en sån. Det går ta jättebra fartbilder och allting känns mer inriktat på det man vill ha fram med fotot. Det blir skarpa och klara bilder och då är det så mycket roligare att fota, har jag tagit mycket bilder förr så kommer det att bli ännu fler nu. Jag fick en härlig halsduk/schal av min syster i höstens färger och det är precis vad jag vill ha, jag fick oxå en läcker väst av min mamma i skinnimitation (cool). Förretsen så fick jag och min syster P-Passet av vår pappa och det är perfekt att ha när man ska in på stan så det är en mycket användbar julklapp. Nu har jag blandat ihop vad jag fick igår och i förrgår men igår var vi i min systers sambos pappas stuga. Där tillbringade vi hela dagen från ca,12.00 då vi började dagen ute med att grilla och bara umgås. Ungarna jagade tomten och fick lite senare på förmiddagen gå skattjakt då dom hittade massa små julklappar med div.innehåll Sen gick vi in och åt god mat, men lite för mycket kanske ( det känns i alla fall i min ömma mage) så jag har lite svårt att sova. Efter vi hade ätit så kom tomten och barnen blev saliga, barnen var det full fart på resten av kvällen. Senare på kvällen var det bara att ta sina julklappar och åka hem och kasta sig i sin sköna säng. Återkommer med lite foton senare. Idag är det dags för den Engelska julaftonen. Ha det så bra! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards