ulle

Alla inlägg den 1 december 2008

Av Ulrika - 1 december 2008 11:36

Jag är inne i en period nu som jag inte gillar! Jag känner inte nånting för nånting! Jag skulle vilja känna mig inspirerad och full av energi.

Men var finns den???

När det blir såhär finns det inte mycket man blir glad av, jag känner mig hellre som en sur kärring, hur roligt är det? Till råga på allt så djävlas tangentbordet med mig. A-S har på något sätt bytt plats så man måste hela tiden komma ihåg att trycka pårätt knapp. Mellan slagsknappen fårman trycka till ordentligt för att den ska reagera, så det blir lite jobbogt att skriva. Jag ska försöka fixa det på något vis.

Ikväll är det AIK match igen,jag hoppas att vi har fått igen några backar. För förra matchen var inte kul att se om än vi vann. Den här gången möter vi Brynäs hemma. Jag hoppas vi vinner då kanske jag kan bli lite glad igen!.

Hålltummarna att AIK vinner och  ha det så bra! Kram Ulle


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards