ulle

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Ulrika - 3 december 2008 19:08

jag är inte riktigt fräsch, lite feber och allmänt hängig. Så får det inte vara, inte nu, jag ska ju på julmat+hockey på Lördag.

Det kan nog kanske vara förklaringen till varför jag kännt mig som jag gjort dom sista dagarna. Det snöar och snöar! plogbilarna verkar ha glömt bort dom mindre vägarna för idag har ingen plogat här i Yttervik.

Som ni vet sen tidigare så har jag bekymmer att gå omkring och vada i snö, ryggen blir himligt slut.

Hundarna har fått korta promenader sen får dom roa sig själva i hundgården. Jag har öppnat upp till den stora så att dom kan få springa lite. När det är så här pass varmt så blir inte snön så skarp, så skadorna blir färre. I morgon ska jag och Tord åka till tandläkarhögskolan igen. Sist vi var där så glömde jag min halsduk, ska försöka komma ihåg den imorrn.

Ha det bra och sov gott! Jag behöver vila upp mig inför helgen. / Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards