ulle

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Ulrika - 11 december 2008 09:17

Idag är det dags för hockey match igen och nu möter vi Rögle, som inte heller har haft flytet på sin sida. Men jag hörde på nyheterna att dom har gjort en stjärnvärvning(Martin Strbak) som ska få spela redan ikväll mot AIK(desperation). Vinner vi inte idag så vill jag påstå att vi är på väg neråt. Vad väntar dom på? Renberg!

Nej! Nu var jag lite orättvis för SAIK har spelat rätt så bra på sistone, det som fattas är lite j..vlar anamma. Vissa av våra spelare har stuckit ut då och då som Antos, Dimitrakos och inte att förglömma Koskenkorva som har varit en liten energispruta. Hela laget måste vilja mera och vilja hela matchen.

Som matchen jag såg live mot Modo där vi gick in i andra perioden och hade en ledning med 3-1 då måste vi ändå kämpa ända in i kaklet, vilket det inte gjordes då och då blir det förluster eller oavgjorda matcher.

AIK har haft många bra målchanser men sätter få av dom. Jag tror att laget för börja skjuta mycket mera på mål. Det behöver inte alltid vara så snyggt, bara det blir mål. Grisa mera! Heja AIK! ni är bäst! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards