ulle

Alla inlägg den 26 december 2008

Av Ulrika - 26 december 2008 22:55

Lotta Lindqvist och Leif Bergqvist i vår hundkappklubb har travhästar oxå och idag tog deras kallblod Frode Viking sin fjärde raka seger, Grattis till er!

Jag tyckte jag hörde nåt on giftemål i tv intervjun. Är det så???

Av Ulrika - 26 december 2008 21:53

Ska det vara så svårt att vinna en match mot Timrå! I första perioden tyckte jag att AIK dominerade, men gick pucken in? Nej! Eftersom det blir så hela tiden att pucken är så svår att sätta så verkar det bromsa in våra saik spelare. I andra perioden så började det gå långsammare och långsammare och det verkade som att Månsson hade hål i klubban för han tappade pucken hela tiden. Skrbek hade inte heller nån bra dag för att när vi precis rätt ut ett friläge dom fått av en tappad puck, så passade Skrbek rakt i famnen på en Timrå spelare och resultatet blev mål. Men det var saik som började målskyttet genom Erik Andersson och då hann jag bara säga att nu reducerar väl Timrå och mycket riktigt. Slutet på matchen blev en ren flopp för vi plockade målvakten och istället för reducering 2-2 blev det 1-3 till Timrå. Varför har AIK så svårt för dom? eller varför spelar dom alltid så bra mot laget i mitt hjärta Skellefteå AIK. God kväll! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards