ulle

Alla inlägg den 12 december 2008

Av Ulrika - 12 december 2008 12:59

Efter jobbet idag så åkte jag direkt till barnenshus och köpte den enda sak som jag vet att Kevin önskar sig. Jag kan säga att det är något som vi redan har i levande form. Den här fyrbenta figuren sitter på kommando  kan skälla när man vill sen kan man även promenera omkring med den, jag säger inte vad det är men ni kan ju gissa.

Kevin somnade tidigt igår 19.30 så jag hann se både andra och tredje perioden av matchen mellan SAIK- Rögle och såklart när jag sätter mig och tittar så blir det inga mål, jag hade mina funderingar på att lämna soffan men det gjorde jag inte. Jag måste säga att värvningen Rögle gjort skötte sig mycket bra, det kan inte ha varit lätt att kliva in i hetluften direkt och dom lyckades göra mål på oss i tredje perioden och då var det tvillingarna Chris och Cam Abott som gjorde målen. I övrigt var det laget i mitt hjärta som dominerade spelet. Vi ledde med 3-0 efter 1:a perioden, då bytte dom målvakt. Vilka grejer saik gjorde, Brad Morans passning till Dimitrakos mål, Forsells skott på mål som blev ett målpass till Antos. Slutresultatet blev 5-2 och det kändes bra för nästa match möter vi numera toppande laget Frölunda borta. Fy tusan! så att säga.

Nu ska jag åka iväg på Kevins lucia uppvisning och han är nog pepparkaksgubbe inte säl. Jag ska ta med mig kameran så jag kanske kan lägga in något foto sedan. Ha det så bra! Kram Ulle

Så här såg han ut på lucia dom var så duktiga!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards