ulle

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Ulrika - 8 december 2008 18:29

JAG UNDRAR VEM SOM VILLE ÖPPNA PAKETEN???

Av Ulrika - 8 december 2008 17:59

Jag började idag med att öka min arbetstid så att jag jobbar 3 timmar Måndag och Onsdag.

Men imorrn ska jag oxå på jobbet för vi ska avtacka en som går i pension.

Då hade jag tänkt att om jag jobbar imorrn så kan jag vara ledig den 29 Dec, då får jag långledigt som Kevin och Tord. Jag fortsatte min nya rutin med att sätta mig i massage stolen efter jobbet, det kan ju aldrig vara fel.

Jag är fortfarande hes efter hockey matchen i Lördags, men vad hjälpte det att jag skrek vi förlorade ju i alla fall. I morgon är det derby Luleå- SAIK då får vi se om det blir andra bullar. Dom måste vara på hugget all the time så att säga. Det blir till att hålla tummen att det går bra och jag hoppas att   Kevin kan somna nån gång så att jag kanske kan få se matchen. Jag har haft himligt ont i ryggen efter helgen, det blev lite mycket sittning men kul var det så länge det varade. Jag kan informera om att jag har fortfarande fel på tangentbordet och det verkar inte gå att fixa, så att jag får fortsätta med denna hjärngympan. Man får väl kanske hoppas att man varit snäll så att man kanske får nåt i dataväg i julklapp eller födelsedags present. Jag har ju sån tur att jag är ett nyårsbarn. Nog om detta. Nu har skoterspåren blivit perfekta att gå efter så att nu får hundarna riktigt lubba loss.

Ha det så bra alla! Kram Ulle

Ps: Killen som inte vill sova när det är hockey!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards