ulle

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Ulrika - 28 oktober 2008 10:52

Denna morgon var det full fart direkt, 07.30 skulle jag vara på röntgen och kolla mitt högra knä där det visade sig vara lösa benbitar. Det är inte så konstigt att det har smällt ordentligt ibland när jag försökt sätta mig på huk eller att det hugger som en kniv när jag går. Nu får jag se vad dom gör åt det, det kanske blir avlivning. HE HE! Jag hann hem emellan och promenerade med hundarna i solen 40min. Sedan var det nästa anhalt, TANDLÄKAREN vilken jag haft skräck för nästan hela mitt liv. Men sedan jag blivit "vuxen" har jag aldrig haft hål,bara sprucken tand som jag fick plocka bort. Så en liten hemlis jag har en glugg i munnen, men den syns inte nåt mycke. Jag har nog tänkt ta ut hundarna igen för en foto session, jag gillar att ta kort när det är bra väder. Man är mycket gladare och alertare när det är sol ute.

Ikväll är det dags AIK möter Timrå och skulle vi vinna den matchen, vilket jag hoppas så går vi upp i serieledning. Där har vi inte varit på 27år så man kan säga att det börjar vara dags nu. Det är bara att hålla tummen nu och hoppas att dom vinner. Dom är ju inne i ett vinnar stim nu efter 2 borta segrar. Hemma har ju AIK ännu mera pepp och stöd av alla fansen, som inte alla åker på borta turneer. Vi får se! Kramar Ulle Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards