ulle

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Ulrika - 24 oktober 2008 12:27

Det är ganska kul att se vad fokuserade hundarna är i startögonblicket.

Av Ulrika - 24 oktober 2008 12:07

Dom tog en 3 poängare mot Rögle i och för sig bara med 1-2, men oj vilken stämmning det var i arenan. Dom har ju nästa lika bra klack som vi. Jag såg det ju bara på Tv med jag hörde ju vilket liv det var.

Erik Forsell satte en riktig rykare i krysset, sen andra målet gjorde Pavel Skrbek och det var lite kul för kommentatorn sa efter han gjort mål, vem annars?. Han har ju bara gjort ett mål tidigare, så det lät som att han var vår målgörare.Jag har jobbat idag och det känns inte helt bra i min axel, får se om det går över i helgen.

Jag hade ju trots allt haft nyckelbenet ur läge ganska länge.

Nu ska jag ut med hundarna i duggregnet, det är inte lika mysigt när det regnar eller är kallt. Pratade lite med Smoky och Vipers nya ägare och han berättade att Viper har börjat sitta och vänta tills var så god på morgonmaten, Va! han som alltid är så hungrig, hoppar omkring när det är mat i närheten. Men med nya rutiner så kan det ju funka. Ha det bra alla! / ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards