ulle

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Ulrika - 13 oktober 2008 15:57

Jag har jobbat min första dag, än så länge känns det bra i kroppen.

Vi började prata hockey på jobbet idag och då kom det fram att biljetterna till matchen håller på att ta slut, och vi som ska på hockey på Lördag.

Nu blev det så att när vi äntligen bokade så fanns det bara platser bakom motståndarlagets bås (som är Luleå i detta fallet) så där ska vi sitta och förhoppningsvis irritera dom lite. Det hade faktiskt kännts bättre att hamna bakom vårt eget lag AIK.

Genom mina ryggproblem så måste vi ha sitt plats för då kan jag variera ställning lite.

I Söndags vinter städade vi banan och tömde ut allt vatten så inget ska frysa sönder. Jag hade mailat till så gott som alla medlemmar, det var 3st som sa att dom jobbade eller liknande, några var och tävlade i Stockholm.

Men ändå var vi bara 9st där, men det gick bra ändå.

Ikväll är det hockey igen och AIK möter Timrå borta fortsätter vi spela som tidigare och håller i hela matchen så ska vi nog vinna. Man håller ju på att få storhetsvansinne nu när ens lag ligger i toppen och är kvar där efter 10 spelade matcher. Heja AIK Vinn ikväll vi håller på er. Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards