ulle

Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Ulrika - 26 oktober 2008 14:43

Igår var jag och min syster och lyssnade på Alf B Svensson som pratade om hur det är att vara förälder i dagens samhälle, om att sätta gränser och att vara ta vara på varandra som förälder. När man har småbarn är det lätt att bara bli mamma som i mitt fall, det blir lätt att man bara fokuserar på sitt barn istället för att komma ihåg karln oxå. Han sa att gräset är inte alltid grönare på andra sidan, ta hand om och vårda din egen gräsmatta istället.

Det var ett intressant föredrag och man fick några frön sådda i sitt huvud.

AIK spelade match borta mot Södertälje, jag missade hela matchen för att Kevin ville aldrig somna. AIK vann 2-3 så nu ligger vi tvåa i tabellen på sämre målskillnad, vem skulle ha trott det när säsongen startade.

Idag var jag och Kevin och hälsade på i Bergsbyn så att Kevin och Isabell fick ravea av sig lite, sen fick jag och Jenny oss en liten pratstund.

På återseende! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards