ulle

Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Ulrika - 14 oktober 2008 06:34

Min rygg känns riktigt vettig än, så det kanske går bra att jobba varannan dag i alla fall.

AIK förlorade på övertid 2-3 mot Timrå, jag tycker inte riktigt att dom kom upp i samma kapacitet som dom brukar, men alla kan ju inte vara på topp jämt. Det blev i alla fall 1 poäng i tabellen.Vi har fått tag i andra platser på hockeyn på Lördag så vi behöver inte sitta bakom motståndarlaget.

Idag ska jag äntligen träna med min sjukgymnast, förra veckan fick jag bara avboka. När ryggen eller mitt vänsterben inte funkar och gör för ont kan jag inte träna då blir det bara ondare.

Hundarna är fortfarande inne och det går bra än förutom att Tord tycker att dom drar in mycket smuts. Higgins har totalt tränings förbud i 14 dagar, förutom promenader. Dom har ju en tendens att busa i hundgården så det är därför dom måste vara inne. Jag hoppas Higgins blir bra i ryggen snart så han kan bygga upp sig under vintern. Då har jag kanske 2 alerta och tävlings sugna hundar till nästa säsong. Ha en bra dag alla / Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards