ulle

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Ulrika - 9 oktober 2008 22:04

Aik slog Brynäs med 5-2 jag sa ju att det var dags.

AIK låg under med 0-2 in i halva andra perioden då vände det totalt.

Nico Dimitrakos låg bakom två av målen, deras virvelvind Anders Söderberg ser bara bättre och bättre ut för varje match, synd bara att han inte fått sätta pucken än men några kanon framspelningar har han gjort. Kul oxå att Mathias Månsson fick göra mål mot sitt gamla lag.

Heja AIK fortsätt med ert underbara spel.

God natt Kramar Ulle

Av Ulrika - 9 oktober 2008 17:28

Nu i afton åkte jag och Kevin för att hälsa på mormor som bor på Alhem ett stenkast från isladan(om man kastar långt). När vi passerade korsningen nere vid macken så upptäckte vi Mcdonells bil och då passade vi på att vinka till honom,han var nog förmodligen på väg upp till ladan för det är ju match ikväll. Nu möter ju AIK serieledarna Brynäs och nu är det dags för Brynäs att åka på däng av AIK som säkert många fans håller med om.

Higgins och Snake har varit inne sen igår och det går bara finfint, jag personligen gillar att ha djuren omkring mig. men det har ju en tendens att bli mera städning när man har dom inne.

Nu är det snart dags att åka hem igen för AIK börjar spela klockan 19.00 och jag brukar ha en tendens att missa 1:a perioden för då lägger jag Kevin som aldrig kan somna fort då jag vill det. Ha en bra kväll och hålltummen för AIK för det ska jag. På återseende! / Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards