ulle

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Ulrika - 2 oktober 2008 13:25

Tord har åkt bort för att jobba ett par dagar, han kommer nog tillbaka Lördag eller Söndag. Det innebär att det kan bli lite körigt för mig som är kvar hemma med allting. Det är svårt att träna hundarna ordentligt när Kevin är med. Det ska eldas, hundarna och katterna ska ha mat och Kevin är det full fart på all the time så jag har det jag har att göra.

Har varit och börjat plocka ner reklam banderollerna på banan, men detvar svin jobbigt så att man får nog ta bara några stycken i taget.

Ikväll är det hockey igen AIK-Färjestad så nu får laget möta bägge sina gamla tränare Tommy och Perra. Jag hoppas att AIK får stolpe in den här gången, nu har dom ju hemma publiken som ett stort stöd. Jag kan inte se matchen men får väl kolla in hockey bloggen på norran för att höra hur det går.

Ha det bra, vi får se hur mycket tid jag har att skriva när jag inte har någon som underhåller Kevin. På återseende.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards