ulle

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Ulrika - 16 oktober 2008 17:14

Jag blev tillfixad igår afton, sen var det bara värktabletter och liniment som gällde + vila och värme.

I morse när jag vaknade så var jag mycket bättre, jag kunde till och med röra på huvudet igen så då kunde jag följa Tord till Umeå på Tandläkarhögskolan.

Vilken helg jag kommer att få! I morgon afton åker jag och min syster Jenny till Pite havsbad med bad och hotell, vi ska se på showen HAIR så himla kul!

Jag är ju lite hippie utemellan. Vi ska njuta, vila upp oss och ha kul framför allt. Det är länge sedan jag vet inte om det har hänt att jag varit ifrån alla i familjen förutom när jag varit på någon utredning ang. min rygg.

När vi då har sovit på hotell så kanske det blir en sväng in till Piteå för att kolla in lite shopping. Sen när vi kommer hem igen är det bara att svida om för då ska vi först ut och äta sedan gå och se hockeyn AIK- Luleå så kan det bli nåt annat än en superbra helg. För jag kan inte tänka mig att AIK skulle förlora, det vore ju lite surt. AIK spelar ju förresten borta mot Brynäs idag, jag hoppas på en tre poängare, men vi får se. Jyri Martinen är tillbaka nu efter att ha blivit pappa för första gången, dom fick en pojke. Nu är det bara att hålla en tumme och hoppas på det bästa. God kväll! Ulle

AIK förlorade med besked, jag slutade titta när det stod 5-1 till Brynäs vi får hoppas det går bättre på Lördag men Luleå verkar ha hittat formen sedan Bartecko kom till laget. God natt! Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards