ulle

Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Ulrika - 8 oktober 2008 14:04

Av Ulrika - 8 oktober 2008 13:50

Jag lämnade in bilen igår för ca. 1 timmes jobb och fick låna en jättebuss istället, jag hoppades att jag skulle få tillbaka bilen efter lunch. Så blev icke fallet. Dom ringde på aftonen och bad att få behålla bilen tills idag

(varför då?)då kom det fram att delen till bilen inte kommit igår utan skulle komma vid lunch idag. Då undrar man ju varför jag inte fick behålla min egen bil till idag, den är ju körbar. Men nu blir det så att jag får hämta Kevin i jättebilen och åka till verkstaden och hämta ut min lagade bil. Så skönt!. Jag har varit ute och promenerat i solen och njutit av dagen, släppte sedan hundarna en stund i stora hundgården så att dom fick springa av sig lite. Jag hade först fixat smitarhålet som Snake stack ut i förra gången. Jag vet inte men jag är så försiktig med hundarna så att det verkar som att dom skadar sig varenda gång jag låter dom löpa amok. Dom hade ont lite här och var efter dom sprungit. Vad ska jag göra? kanske sluta med hundkapp, för det känns som det skiter sig hur än jag gör. Nej, vi får se!

Det kan ju inte bara fortsätta så här nån gång måste det vända.

Ha det så bra! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards