ulle

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Ulrika - 19 oktober 2008 08:22

I Fredags efter jobbet åkte jag och min syster till Piteå Havsbad för att få en upplevelse för oss själva och det fick vi. Vi började med att få vårt hotellrum, in lämna grejer ta med sig badkläder och gå och prova badet. Jag ville då helst bada varmt eftersom jag haft så ont i nacken men enda stället det går att vara varmt till är ångbadet och deär är det varmt, jätte varmt så vi smälte mer eller mindre. Provade även solterassen och fick väl lite utlands känsla. Men då må jag säga att om det inte våre för vatten rutschbanorna så är Eddahallen ett mycket bättre bad både för stora och små. Sen var det tillbaka till rummet byta om och fixa till sig för entrevlig kväll i hippiens tecken vi skulle ju nämligen få se på HAIR musicalen. Det jag tyckte va lite konstigt var att man skulle börja med att titta på showen som startade 18.30 och sedan äta middag 21.00 och jag vet inte men nog är jag hungrig före nio på kvällen. Vi delade på en chokladkaka och inmundigade en del maltdryck, så ganska mätt blev man. Showen var jätte bra och inte nog men det så fick man se nio nakna män uppställda på scenen, lite förvånande för publiken. Det var mycket skön musik och trevlig stämmning och allting avslutades med stående ovationer som jag även fick upp leva efter hockey matchen jag var på Lördag kväll AIK vann mot Luleå och vilken känsla det var att va där. Jag har ju en förmåga att inte kunna vara tyst och jag tycker ju att AIK ska höra just min peppning och det resulterar i ont i halsen. Jag kan börja med att platserna vi fick var perfekta, vi såg allt! Känslan när matchen skulle inledas med nationalsång och allt gav rysningar i kroppen. När sedan AIK fick vinna var ju pricken på i:et. När det är ett derby som detta är det alltid slit, hela första femman är riktiga slit vargar Dimitrakos, Månsson tyckte jag såg väldigt heta ut för kvällen, nu spelade AIK ett jämnare spel som gjorde att dom i slutänden fick bra betalt 4-1. Publiken 6001st var på plats och bara lyssna på ljudet och se allt adrenalin som rusar när vårt lag gör mål, jag säger bara vilken helg både HAIR och AIK seger kan det bli mycket bättre, jag tror inte det. På återseende! Kram Ulle

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards