ulle

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Ulrika - 29 juli 2010 15:08

Jag vet inte vad som hänt, men helt plötsligt är jag helt utan energi i kroppen.

Jag har pratat med min läkare idag och vi har kommit fram till att vi ska byta ut mina mediciner, för dom har inte riktigt funkat som dom ska.

Just för tillfället går jag omkring med verk hela tiden, och det är inte kul ska ni veta.

Kevin verkar då ha klarat sig rätt så bra, för nu går han då på foten och skubbsåren dom läker ju.

I sommar har han hunnit med att cykla omkull när han bara hade shorts och skrapat upp hela bröstkorgen och armarna, trampat in en spik och kört åt fanders med 4-hjulingen och jag fick veta i efterhand att kevin flög av den innan den for i diket annrs kunde det ha slutat riktigt illa.

Jag läste idag i norran att en 10årig flicka hade blivit biten av vargarna på Lycksele djurpark, tur att vi bara klappade kronhjorten(hon såg inte lika farlig ut.)

  

Jag hoppas att jag snart kommer att få tillbaka lite ork, jag ska försöka mig på att träna lite core ikväll.

Ha det så bra! Kram Ulle  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards