ulle

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Ulrika - 25 juli 2010 11:31

Jag hade tyvärr för ont i ryggen efter Lyckselesvängen så jag orkade bara med att åka dit och säga Hej.

Kevin fick följa med och titta om det fanns några häftiga bilar där, och det fanns det.  

Det var roligt att träffa mina vänner från förr.....en stund i alla fall!

Jag hoppas dom hade trevligt resten av kvällen oxå.

Jag har ju ett bilintresse i grund och botten, det närmaste V8 mullret jag kommer nu för tiden är våran Cheva van som vi kör hundarna i tävlingar.

I like the sound and the feeling of it!

  Jag konstaterade även att grabbarna har kortare hår nu för tiden.      

På vägen hem fick jag veta av Kevin att vi borde skrota peugeoten och köpa en Corvette istället. Jag tror vi har svårt att rymmas med familjen och hundarna.  

Ha en bra dag! Kram Ulle   

Av Ulrika - 25 juli 2010 11:01

I torsdags åkte vi till Lycksele för att besöka djurparken och sova på hotell och bara må gott.

Isabell med en fin grimas!

  Jag var givetvis tvungen att hälsa på dom gulliga små getterna.   Kevin i kaninhuset.   Kevin klappar en killing.   Kevin och Isabell är fångade i spindelnätet.

Backarna är alltid jobbiga i djurparken, man kan ju fuska och åka tåg, men då riskerar man att inte få tillräckiligt med motion.

Vi träffade på en hel del djur oxå, en väldigt tam kronhjort och hennes karl.

 

Vargar, björnar och andra gulliga djur......

       

Avslutade på delen med allla karuseller och hoppgrejer, där Kevin provade frontflip....som han nästan klarar.

           

Tord i egen hög person.   

Hemresan med både Isabell, Kevin och lite godiständer.

                   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards