ulle

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Ulrika - 13 juli 2010 12:31

I morse när jag var ute i det ljuvliga vädret och gick min vanliga morgonprommis så får jag mig en överraskning när jag nästan är hemma, min skogsväg/lägda är avgrävd med 2 stora krondiken. Dikena kan jag förstå men att vägen inte ska få finnas kvar kan jag inte förstå, halva byn promenerar/rider där.

Jag hoppas att vägen kan få komma tillbaka!

Idag är det växthusbygge på schemat, det är gjutet och nu ska det muras en bit och efter det så kommer min byggargubbe att få jobb (som vanligt).

        

Jag tror att det kommer att bli superfint, vi gillar att odla våra egna grönsaker på sommaren. Det här året har vi t.o.m majskolvar, Kul!

När dom precis hade börjat bygget så kommer en störtskur som heter duga, så dom fick avbryta arbetet en stund, men nu är det på gång igen.

Snart är det dags för SM i hundkapp, och inte är man där. Klubben har några hundar som ställer upp och vissa av dom kan nog gå långt.

Snake har ju som sagt inte varit på topp och då åker inte jag dit, för man vill ju ha en liten chans att komma långt, och i den form han är nu är det inte lönt.

Jag får se om jag får någon ordning på honom till nästa hemmatävling.

Nu ska jag ut och se hur bygget går!

Ha en bra dag! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards