ulle

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Ulrika - 20 juli 2010 19:36

Jo! Därför att matte har varken rygg att åka eller ligga borta någon längre tid. Hunden vet jag inte heller i vilken form han är eftersom han varit dålig på att äta p.g.a löptikar hos alla grannar (känns det som).

Eventuellt blir det att åka till Sundsvall någon helg, men jag vet att jag får jätteont i ryggen efter det.

Älvsbyn ska ju ha nån tävling oxå, blir det med Älitloppet då eftersom det inte fick heta elitloppet när det är namnskyddat av travet, vilket jag tycker är liiite löjligt! varför kan det inte få finnas ett elitlopp för hundar?

  

Jag känner mig något avis på alla som är i Västerås och har roligt med sina hundar och hundkappvänner. Önskar er lycka till allihopa, men mest hundarna från SkeHk, man är väl lite färgad i alla fall. Vi har ju tre hundar vidare och en av dom Rascle är redan i final och jag tror det kan gå riktigt bra, om jag får säga det själv. Mustang och Aragorn får det lite jobbigare då dom har semin kvar, men dom behöver bara komma bland dom 3 första, så det är inte omöjligt.

  Jag kan inte klaga på vädret för det har varit sol och skönt nästan hela min semester, som tar slut till veckan. Jag längtar inte tillbaka till jobbet och just idag har jag himligt ont i ryggen så då känns det ännu jobbigare.

Igår åkte vi till Umeå på nyöppnade Biltema och shoppade loss! Roligt! men jag gillade Luleås Biltema bättre ( av nån anledning), dom har ju samma grejor.

Lite fattigare.....kanske lite lyckligare och framförallt mer grejor till vårat redan förmycketgrejorhem.

Det blir inte så mycket att sitta vid datorn, det är just så pass att man kommer ihåg att betala räkningarna...........eller har jag det????

Ha en jättebra afton! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards