ulle

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Ulrika - 8 juli 2010 06:27

Tord var på jobbet........som vanligt! Nu har han faktisk semester, men han gjorde sista rycket igår.

Jag, Kevin, Natalie och syrran med barn åkte på Burträsk marknaden.

Jag provade att använda GPS:en men den ville inte hitta Burträsk, men Ok jag hittar dit ändå.

Som vanligt var det mest sockar, smycken, skor och godis men det är som lite kul att göra något annat nån gång. Det gick en hel del pengar ändå, det blev lite sånt och lite annat.

Tiden går fort då man har roligt, helt plötsligt var klockan 15.00 och 17.00 skulle vi ha surings främmande och fira att Natalie fyller 17 år idag så det blev järnet hem. Tord var redan hemma och hade börjat med alla förberedelser så att jag hann gå en sväng med hundarna.

  

5 i 5 kom vi på att William måste hämtas så jag åkte iväg, han var inte där han sagt han skulle vara utan jag fick hitta igen honom på en brygga i Kurjan och han hade inte bråttom när jag kom. Tonåringar ni vet!

Efter maten var det ridnig på schemat för Nattan och jag skulle hjälpa till med hästarna, hästen hon skulle rida har blivit tokbrunstig, och hur roligt är det!

den andra hade ett svullet ben som jag fick veta att det var en gammal skada som gått upp. Så jag kunde andas ut igen.

Det var en riktigt trevlig dag förutom några små insidenter, men kroppen har lite svårt att orka med när det är full fart hela dagen, så jag blev som klubbad på kvällen.

Hoppas att det blir en varm och skön dag idag! Ha det! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards