ulle

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Ulrika - 9 juli 2010 15:00

Igår var det Natalies födelsedag, hästen hon rider har blivit skadad och till råga på allt så misslyckas hennes bror William i ett hopp på studsmatta, som resulterade i ambulansfärd till Ske-å lassarett.

Han fick jätte ont i nacken och kunde inte ta sig upp, därför blev det ambulans.

Han blev kollad jätteordentligt och magnetröntgad och tack och lov så är inte skellettet skadat, för sånt har vi nog av i familjen.

Nu såhär dagen efter så är han jättestyv i nacken och kan inte göra så mycket själv, så man får vara en liten passupp. Vi hoppas att det blir bra fort!

I morse var det jätteskönt ute och jag och Kevin tog ut hundarna på promenad, precis när vi kommit in igen så stod regnet som spön i backen.

Vi provade åka in till stan och festivalen och där regnade det än värre.

Nu är vi hemma och bara myser!

Ikväll är det valpfest hos Crimdon kennel, jag hoppas att vi kan åka dit en stund men det är bara om William blir lite bättre, för han har jätteont!

  

Imorgon är det tävling på Ske-å greyhoundpark och Snake startar i lopp7 och jag är nervös. Tur att det är Jenny som startar honom så behöver han inte känna av min nervositet.

Jag hoppas att han kan pricka starten för en gångs skull så att han inte behöver ta i för kung och fosterland för att passera massa hundar på startrakan.

Det är ju inga dåliga hundar han springer med så jag hoppas att han kan hänga på. Det är bara att hoppas på det bästa.

Ha en bra dag alla! Kram Ulle  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards