ulle

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Ulrika - 6 juli 2010 06:22

Oj! så spännande det kommer att bli på Lördag. Snake fick innerboxen som vi ville ha så nu är det bara att hoppas. Det finns en stor nackdel..... och det är att vi har löptikar i byn och i kombination med värmen så valde Snake att bara äta ett mål om dagen ett par dar, jag hoppas inte att det påverkar honom.

Jenny kommer att starta Snake och jag får nog ha koll på barnen.

Jag har sett på vädret att det kommer att bli varmt på Lördag och då får man önska att det fläktar en aning.

Storfavorit i loppet måste i alla fall vara brorsan Boa och det är inga dåliga hundar dom andra heller så det kommer att bli hårt.

Jag har inga större förhoppningar, men man vill ju alltid komma på pall.....helst vinna men vi får se, det kan bli svårt.

  

Jag såg i tidningen idag att våran hundkappLotta hade vunnit uttagningen till amatör SM som travkusk, Lotta är bra på många grejer hon! Go girl!!!!  

Vi hade lite strul med beteshästarna igår, en av hästarna var tvungen att flyttas till en annan hage, men innan det skulle gå så var någon (ägaren) tvungen att stängsla den andra hagen. När hästen väl var där så ville hon aldrig sluta springa eftersom hon var ensam, så då fick vi ordna en annan häst som sällskap.

Det verkar lugnt nu i alla fall.

Jag tror det blir varmt och   idag, så att det kanske blir att åka till stranden med barnen, nu är det SEMESTER!!!!

Ha en bra dag alla! Kram Ulle  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards