ulle

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Ulrika - 30 september 2010 09:15

Har varit ute och prommat med hundarna i ett frostklätt Yttervik, nu känns det att hösten är här.

Nu måste man fram med alla varma kläder till både människor och djur.

  

Ikväll är det hockey igen! AIK mot AIK eller Skellefteå mot Solna, jag tycker att det är lite löjligt med alla dumma kommentarer om att "det finns bara ett AIK", vilket är det? Vi som bor i Skellefteå tycker givetvis att det är vårt lag som är AIK och tvärt om. Nu är det så att bägge lagen spelar i elitserien och då får vi fans använda hela namnen.

Jag vann jobbets sittplats på hockyn den 4 December och då är det just AIK mot AIK igen, Undrar hur hejaramsorna kommer att låta då? Heja Skellefteå!


Nu till lite hundkapp, I helgen kommer storloppet Advantage master race att gå av stapeln i Storstaden. Vi har med en representant från norrland, nämligen den suveräne Nitro Methan från norrbottensklubben och givetvis kommer vi att hålla alla tassar, tummar och tår för att han kommer att ta hem detta storlopp.

En härlig personlighet som Nitro som alltid är go och glad.

han har slagit Fräcke Fredriks gamla banrekord 2 gånger om och hunden har bara startat 3 gånger hittills.  Heja Nitro!!!!

Här är bilden på Nitro och Katja när han för andra gången slog banrekordet, Vilken hund!!!

Nu ska jag iväg till kiropraktikern som får hjälpa till och fixa ryggen tills jag får komma till Umeå igen i Januari, Jag längtar!!!

Ha en bra dag! Kram Ulle   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards