ulle

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Ulrika - 5 september 2010 05:51

Igår när vi kom hem från hundkappen så var man ju uppe i varv, Snake tog sin andra seger 295m på 17,20, han är därmed årsnabbast på kort Jättekul!!!!

Han startade ur 4:ans box och har svart täcke.

http://www.youtube.com/watch?v=G2EfLRvPsJg



Vi hade 11 lopp under hela tävlingsdagen, Katjas hund Nitro Methan slog sitt eget banrekord på medel 510m och tiden ligger nu på..........29.24 WOW igen!!!!!

Vi hade vårt första stayerlopp där Crimdon Mustang tog hem segern och har då oxå banrekordet.

Det var oxå banans första supersprint för greyhounds som Crimdon Hunter vann och har därmed oxå banrekordet där, så många banrekord blev det!!!

Nisses Rudolf bommade starten ordentligt, men visade med sin styrka att man kan vinna ändå.


Mina tankar gör att jag har svårt att sova........ snart är det Måndag och jag har förhoppningar om att smärtkliniken i Umeå kan göra mitt liv drägligt igen.

Jag vet! man ska inte ha för stora förhoppningar.....men...... det är det enda jag har just nu.

Fjärilar i magen för att..... Snake vann igår..... Måndag....... Tävlingar i Sundsvall nästa helg........ att skicka Snake och inte åka med själv, ja! många är anledningarna.

Jag ska nu lägga mig och vila en stund till!

Ha en bra dag! Kram Ulle  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards