ulle

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Ulrika - 3 september 2010 16:10

Har varit hos min superbra läkare nu och blev fortsatt sjukskriven.

Det jag gruvar mig över är att jag ska äntligen få prova göra nåt åt mina nervsmärtor.

Jag ska till en privat smärtklinik i Umeå på Måndag och då ska dom lägga en nervblockad i ryggen för att se hur jag funkar då.

Det var egentligen jättelång väntetid men dom hade fått ett återbud Måndag och givetvis provar jag allt för att min kropp ska funka igen.

Tar med mig min kära mor som får köra hem för det fick inte jag, och jag säger bara tack och lov för automat och farthållare utan de två skulle jag nog inte kunna köra bil.

Kanske så får Snake åka med världens bästa Nisse till Midlanda och tävla till helgen, Snake är ju  en liten aning för het när det gäller harsystemet, men han måste ju lära sig nån gång.

Vad det gäller startmomentet så är han inte världens enklaste att starta, men både jag och Nisse har ju startat hans gamla hund Spider tazz som oxå var speciell, så det borde ju gå.

Ha det så bra! Kram Ulle  

Ps: Världens bästa Higgins fyller 5år idag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards